lørdag 8. oktober 2011

Syprosjekt



Har de siste dagene blitt helt oppslukt av sying...har sittet timesvis foran symaskina. 
Og man kan vel ikke akkurat si at det  har blitt masseproduksjon...men noen få plagg har det blitt. 
Så nå gjennstår det å se om Lillemor kommer til å bli ikledd noen av kreasjonene...hihi.
Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg hverken er 
eller at jeg med det første kommer til å bli noen sydame,
men har hørt at øvelse gjør mester...så kanskje en vakker dag :)
Og ikke minst jeg har kost meg mens jeg har holdt på, og det er vel det viktigste!!!!



Lue sydd av fleece og et strikket stoff, med silkebånd 








Lue av fleece, sydd i en slags kroneform








Lue sydd av et skjerf og en dusk av pels 








Fleecedress med hjerter






En fleecejakke....denne ble litt stor, så tror nok ikke den kan brukes med det første




Og tilslutt et magebilde :)





Ønsker alle en super helg!!!!
Ikke glem å ta vare på deg selv og de rundt deg :)

Klem Brith.








3 kommentarer:

Gry sa...

Koselig å få se alt det fine du laga, og få se kor stor magen e blitt :-D

Iren sa...

Ha-ha:) noe sier meg at denne lille frøkna ikke kommer til å mangle klær ;)...eller noe annet! Du kreativ og flink, Brith! Nå gleder vi oss veldig!!

Toril sa...

Yessss, endelig magebilde ;) Og det er (selvfølgelig) mye fint du lager :D Klæm